مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 08:252021-11-04اقتصادي

استفاده از افراد پاکدست نگرانی از بابت تخلفات اداری را از بین می برد


استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به حضور فعال دستگاه های نظارتی در استان، گفت: در کنار نظارت دقیق بر عملکرد ادارات، استفاده از افراد پاکدست باید جدی گرفته شود تا نگرانی از بابت تخلفات اداری نداشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، عابدین خرم در دیدار اعضای شورای قضایی استان با وی، با اشاره به اهداف عدالت محوری، مردم داری و فسادستیزی در دولت سیزدهم، نقش و سرمایه اجتماعی و رشد اقتصادی باشد.

  استاندار آذربایجان شرقی با قدردانی از تلاش ها و خدمات دستگاه قضایی استان بویژه در بحث حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی و حمایت از بخش صنعت و تولید، گفت: وضعیت دستگاه قضایی استان همواره رو به رشد و ارتقاست و مجموعه دستگاه های اجرایی استان هم برای تداوم این جهاد عظیم در کنار مسئولان قضایی خواهند بود.

  وی همچنین با اشاره به حضور فعال دستگاه های نظارتی در استان، گفت: در کنار نظارت دقیق بر عملکرد ادارات، استفاده از افراد پاکدست باید جدی گرفته شود تا نگرانی از بابت تخلفات اداری نداشته باشیم.

  خرم، تقویت فضای اعتماد بین قوای کشور را نقطه عزیمت تحقق اهداف متعالی نظام دانست و گفت: با همراهی و همدلی دستگاه های اجرایی و قضایی، بسیاری از مشکلات قابل حل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از افراد پاکدست نگرانی از بابت تخلفات اداری را از بین می برد

استفاده از افراد پاکدست نگرانی از بابت تخلفات اداری را از بین می برد