مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 05:552021-11-04بين الملل

«بیشکک» میزبان کنفرانس بین المللی «وضعیت افغانستان؛ بایدها و نبایدها»+ تصاویر


مرکز تحلیلی مستقل «دین، حقوق و سیاست» در «بیشکک» کنفرانس بین المللی«اتفاقات افغانستان و تاثیر آن بر آسیای مرکزی» برگزار می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در ببیشکک، به همت مرکز تحلیلی مستقل دین، حقوق و سیاست با مدیریت قادر ملک اف ، اولین کنفرانس بین المللی کارشناسان منطقه با عنوان وضعیت جدید افغانستان؛ بایدها و نبایدها با حضور کارشناسان داخلی و شرکت آنلاین کارشناسان خارج از کشور، مانند آلمان، فرانسه، روسیه، ازبکستان، قزاقستان، ایران، هند و ترکیه در بیشکک در حال برگزاری است.

اتفاقات اخیر در افغانستان، نه تنها مردم قرقیزستان بلکه نخبگان سیاسی جهان و کل جامعه بین الملل را نگران گسترش جغرافیای بی ثباتی کرده است.

مسائل تثبیت اوضاع داخلی به صورت آنلاین حضور یافتند و مقالات خود را ارائه می کنند.

گفتنی است که در کنفرانس بین المللی کارشناسان حضور نهادهای دولتی قرقیزستان، نمایندگان دیپلماتیک و سفارت های کشورهای خارجی که در قرقیزستان نمایندگی دارند و نمایندگان سازمان های بین المللی، امنیت و همکاری اروپا، سازمان ملل متحد، پیش بینی شده است.

  در جریان بحث کارشناسی، وضعیت افغانستان، خطرات برای سایر کشورها، وجود پروژه های خارجی در رابطه با کشورهای آسیای مرکزی، جستجوی راه حل، ابزارهای کاهش تهدیدات چند جانبه (داخل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بیشکک» میزبان کنفرانس بین المللی «وضعیت افغانستان؛ بایدها و نبایدها»+ تصاویر

«بیشکک» میزبان کنفرانس بین المللی «وضعیت افغانستان؛ بایدها و نبایدها»+ تصاویر