مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 20:152021-11-03اقتصادي

انتقاد استاندار چهارمحال و بختیاری از عملکرد گذشته وزارت نیرو


چرا وزارت نیرو اجازه طرحی را که می خواهد در این استان اجرا کند به استان همجوار داده؟ اگر قرار است طرحی در استانی اجرا شود اجازه آن نیز باید به مدیران استان داده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، اقبال عباسی امشب در دیدار اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس، سه چالش مهم نرخ بالای بیکاری، بی آبی و سهمِ کمِ استان های محروم از بودجه کشور را مشکلات اصلی این استان معرفی کرد و گفت: هر سه چالش لازم و ملزوم یکدیگرند و نرخ بالای مشارکت با رقم 43 درصد مهمترین مؤلفه بیکاری در استان است.

استاندار چهارمحال و بختیاری بی آبی را عامل بیکاری دانست و افزود: با ساماندهی سواحل کنار رودخانه های استان می توانستیم کل توریسم کشور را به استان جذب کنیم اما اکنون این محل، محل دعوا شده و بخش کوچکی از آن در کنار سی وسه پل اصفهان جاذبه ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: هیچ آبی برای سرمایه گذاری در 6 شهرستان استانی که 10 الی12 درصد آب کشور را تامین می کند، وجود ندارد و حتی مشکل آب شرب هم در مناطق وجود دارد.

انتقاد استاندار از عدم اجرای تعهدات آب منطقه ای در چهارمحال و بختیاری عباسی با بیان اینکه 70 درصد بودجه دولت به استان های محروم نمی رسد، ادامه داد: استان هم جوار پروژه ای را در استان ما اجرا می کند و پول اجازه طرحی را که می خواهد در این استان اجرا کند به استان همجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد استاندار چهارمحال و بختیاری از عملکرد گذشته وزارت نیرو

انتقاد استاندار چهارمحال و بختیاری از عملکرد گذشته وزارت نیرو