مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 17:252021-11-03سياسي

امام جمعه کیش: دوران طلایی کار فرهنگی در کیش، دوران مدیریت فعلی است


امام جمعه کیش از اقدامات مثبت و حضور مستمر مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در محافل فرهنگی و مذهبی جزیره، قدردانی کرد و گفت: در این دوره از مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام والمسلمین احمد حسن زاده امام جمعه کیش پیش از ظهر امروز به همراه جامعه روحانیت این منطقه در دیدار با جعفر آهنگران مدیرعامل با مردم برقرار کردند و این ارتباط دوستانه جای تقدیر دارد.

وی در ادامه بر اهمیت اطلاع رسانی فعالیت ها در حوزه های مختلف جزیره کیش اشاره کرد و افزود: باید ظرفیت های فرهنگی و دینی این منطقه در سطح گسترده به نحو شایسته اطلاع رسانی شود.

آهنگران از راه اندازی موزه قرآنی در جزیره کیش خبر داد و اظهار داشت: می توانیم از مسجد ماشه برای تحقق این امر مهم استفاده کنیم.

  رییس هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر این که باید مناطق آزاد مسکونی شود، گفت: با یک کار مطالعاتی این مهم در دستور کار قرار گرفته است.

شیخ یعقوب شمس امام جمعه اهل تسنن کیش نقش حمایتی سازمان برای برگزاری فعالیت های فرهنگی و دینی این منطقه را تاثیر گذار عنوان کرد و اظهار داشت: برگزاری کاروان خودرویی در 22 بهمن یکی از اقدامات مهم در حوزه فرهنگی بود که مورد استقبال تمام ساکنان و گردشگران کیش قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه کیش: دوران طلایی کار فرهنگی در کیش، دوران مدیریت فعلی است

امام جمعه کیش: دوران طلایی کار فرهنگی در کیش، دوران مدیریت فعلی است