مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 16:102021-11-03سياسي

کار جهادی موجب توسعه دانشگاه آیت الله بروجردی شده است


نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: کار جهادی و اقدامات علمی توسعه زیرساختی و علمی دانشگاه آیت الله بروجردی شده است.

- فاطمه مقصودی در جمع شورای اساتید دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی که امروز 12 آبان ماه برگزار شد اظهار کرد: با مدیریت جهادی و انقلابی می توان توسعه و روش را در جامعه ترویج داد.

وی تصریح کرد: مدیریت دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی در همه برنامه ریزی های علمی و شهری در بروجرد حضور دارد و این حرکت به سمت یک توسعه به وسیله نقشه راهبردی است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس خاطرنشان کرد: برنامه های کلان کشوری در سال های اخیر از توسعه برخوردار نبوده اند دانشگاه می تواند به عنوان یک محور برای این توسعه و تأثیرگذار باشد.

مقصودی اضافه کرد: این دانشگاه در حوزه زنان نیز توانسته است اقدامات گسترده ای را داشته باشد و برنامه های راهبردی در این حوزه توسط دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی موجب بهبود وضعیت زندگی زنان در شهرستان نیز باشد.

وی ضمن تقدیر از زحمات دکتر مروتی و تحولات این دانشگاه بیان کرد: امیدواریم با همت جهادی برای رشد و توسعه بیش ازپیش دانشگاه ها و بخصوص این دانشگاه اقدام شود.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس ادامه داد: در سنوات گذشته و با پیگیری انجام شده 50 میلیارد ریال برای ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کار جهادی موجب توسعه دانشگاه آیت الله بروجردی شده است

کار جهادی موجب توسعه دانشگاه آیت الله بروجردی شده است