مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 14:352021-11-03پزشكي

رییس جهاد دانشگاهی با نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان دیدار کرد


رییس جهاد دانشگاهی در دیدار با نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: تولیدات فناورانه جهاد دانشگاهی مطابق با پیشرفته ترین فناوری های روز دنیا است اکنون الگویی در عرصه های مختلف در کشور هستیم.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس جهاد دانشگاهی در دیدار با نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: تولیدات فناورانه جهاد دانشگاهی مطابق با پیشرفته ترین فناوری های روز دنیا است اکنون الگویی در عرصه های مختلف در کشور هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- دکتر حمید رضا طیبی در این دیدار افزود: در حوزه پزشکی تمرکز ما بر فناوری های نوین مثل ژن درمانی، ویروس درمانی درمان ناباروری و در درمان بیماری صعب العلاج با محوریت درمان سرطان ها است.

رییس جهاد دانشگاهی در ادامه گفت: اصولاً، حل اکثر مشکلات در حوزه داخلی، پیشرفت دانش بنیان کشور است؛ پیشرفتی که منجر به توسعه اقتصادی دانش بنیان و اقتدار اقتصادی کشور می شود.

دکتر طیبی در ادامه افزود: در حوزه های نفت در بحث ساخت مته های حفاری به این تکنولوژی در جهاد دانشگاهی رسیده ایم همچنین در بحث آبهای ژرف نیز تولید و ساخت مته های حفاری را انجام داده که می تواند در بحث استخراج آب های ژرف به کمک استان بیاید.

همچنین رییس جهاد دانشگاهی با تاکید بر ضرورت توجه به سیستان وبلوچستان، به تجربیات موفق و ظرفیت های ویژه جه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جهاد دانشگاهی با نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان دیدار کرد

رییس جهاد دانشگاهی با نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان دیدار کرد