مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 13:352021-11-03بين الملل

بیانیه سپاه فجر استان فارس به مناسبت یوم الله 13 آبان


سپاه فجر استان فارس در بیانیه ای به مناسبت 13 آبان ماه عنوان کرده تاکید آمریکا بر اقدامات مستکبرانه و ظالمانه نشان می دهد کنار رفتن ترامپ و روی کار آمدن بایدن تغییری نیز در نگاه های ضد آمریکایی ملت بزرگ ایران صورت نداده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، در بیانیه سپاه فجر استان فارس به مناسبت یوم الله 13 آبان ماه آمده است: هویت  آمریکا در هم تنیده با ظلم و تجاوز به حقوق سایر ملت ها بوده و در این زمینه تفاوتی میان دولت های دموکرات یا جمهوری خواه آمریکا نسبت به ایران اسلامی و ملت های آزاده وجود ندارد.

این بیانیه می افزاید: ظلم و ستم آمریکا در حق مردم ایران با اقدامات آشکاری همچون فعال سازی کارگروه مشترک آمریکا و رژیم صهیونیستی در زمینه اقدام علیه جمهوری اسلامی، مانع تراشی در آزادسازی دارایی های ایران، حمایت از رژیم کودک کش صهیونیستی در عملیات خرابکاری هسته ای در نطنز و حفظ تحریم های ضد ایرانی و.

دنبال شده است.

در ادامه بیانیه آمده است: تاکید آمریکا بر اقدامات مستکبرانه و ظالمانه نشان می دهد کنار رفتن ترامپ و روی کار آمدن دولت دموکرات بایدن در آمریکا نه تنها تغییری در نگاه آمریکا ایجاد ننموده است، بلکه تغییری نیز در نگاه های ضد آمریکایی ملت بزرگ ایران صورت نداده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه سپاه فجر استان فارس به مناسبت یوم الله 13 آبان

بیانیه سپاه فجر استان فارس به مناسبت یوم الله 13 آبان