مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 13:102021-11-03اقتصادي

پرداخت 43 میلیارد تومان تسهیلات کرونا در گرگان


تاکنون 43 میلیارد و 300 میلیون تومان تسهیلات کرونا با نرخ 12 درصد به بنگاه های آسیب دیده از کرونا در این شهرستان پرداخت شده است.

- ایسنا/گلستان فرماندار گرگان گفت: تاکنون 43 میلیارد و 300 میلیون تومان تسهیلات کرونا با نرخ 12 درصد به بنگاه های آسیب دیده از کرونا در این شهرستان پرداخت شده است.

محمد حمیدی امروز چهارشنبه 12 آبان ماه در جلسه ستاد اشتغال گرگان اظهار کرد: تاکنون 67 درصد درخواست های ثبت شده برای دریافت تسهیلات کرونا در این شهرستان، پرداخت شده است.

وی بیان کرد: بیشترین تعداد متقاضیان به ترتیب به حوزه شهرداری، میراث فرهنگی و گردشگری، صنعت، معدن و تجارت، آموزش وپرورش، بهداشت و درمان و آموزش پزشکی اختصاص دارد.

فرماندار گرگان تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع و لزوم حمایت و پشتیبانی از تثبیت اشتغال موجود و تداوم فعالیت کسب وکارهای آسیب دیده، مهلت ثبت نام تسهیلات بانکی ویژه کسب وکارهای بیشتر آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا تا پایان آذر تمدیدشده است.

وی در ادامه با بیان تحقق 52 درصدی اشتغال شهرستان در شش ماهه امسال، گفت: تاکنون در مرکز استان برای 5 هزار و 189 نفر اشتغال ایجاد شده است.

حمیدی در خصوص طرح مشوق کارفرمایی نیز گفت : میزان تعهد ما در قالب این طرح 73 مورد بوده که تاکنون 87 مورد تحقق یافته که این میزان برابر با 119 درصد تعهد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 43 میلیارد تومان تسهیلات کرونا در گرگان

پرداخت 43 میلیارد تومان تسهیلات کرونا در گرگان