مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 13:052021-11-03فرهنگي

رونمایی از 5 کتاب با موضوع کرونا در ایلام


پنج اثر مکتوب با موضوع کرونا در مراسمی با عنوان کرونا، کتاب و فرهنگ عمومی در مجتمع فرهنگی، هنری ارشاد اسلامی ایلام رونمایی شد.

- در این مراسم از ماسک اثر خداداد ابراهیمی، کرونا آتش بدون دود اثر مرتضی حاتمی، نقش تغذیه مناسب در پیشگیری و درمان کرونا ویروس اثر مشترک صادق امیدی و دینا قلی پور، راهنمای مراقبت از قهرمانان کوچولو اثر وحیده میرزایی و لار و کرونا اثر مشترک منصور محبی و رومینا ملکشاهی رونمایی شد عمران خودآموز مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تبریک14 آبان روز فرهنگ عمومی و تقدیر و تشکر از حاضرین اظهار کرد: اهالی فرهنگ و هنر و نویسندگان و اصحاب رسانه از زمان شیوع کرونا حق مطلب را ادا کرده اند.

خداداد ابراهیمی نویسنده کتاب ماسک اظهار کرد: نوشتن این کتاب تلنگری بود به مردم و مسئولان که در مواجه با کرونا چگونه برخورد کنیم.

وی گفت: رصدکنندگان اعتبارات ملی اعتبارات ویژه برای چاپ و نشر کتاب در نظر بگیرند تا جامعه پویایی داشته باشیم.

مرتضی حاتمی نویسنده کتاب کرونا آتش بدون دود، هم اظهار کرد: کتاب کرونا آتش بدون دود یک قدردانی از تمامی کادر درمان که شبانه روز تلاش کردند.

وی ادامه داد: همه ی ما اعتقاد داریم کرونا رفتنی است اما تلاش و زحماتی که کادر درمان در این مدت از خود به جا گذاشته اند هرگز از یاد نمی رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از 5 کتاب با موضوع کرونا در ایلام

رونمایی از 5 کتاب با موضوع کرونا در ایلام