مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 12:102021-11-03پزشكي

انجام پیوند عصب 80 سانتی متری به دست کودک 7 ساله در بیمارستان طالقانی تهران


فوق تخصص جراحی عروق بیمارستان آیت الله طالقانی از انجام موفق پیوند عصب دست کودکی خبر داد که حدود شش ماه پیش بر اثر حادثه، دستش از ناحیه شانه قطع شده بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمد حسنی فوق تخصص جراحی عروق بیمارستان طالقانی و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی گفت: این پسر بچه هفت ساله اهل شهرستان آمل بود که 20 اردیبهشت ماه 1400 به دنبال سقوط در دستگاه برنجکوبی دچار قطع عضو اندام فوقانی سمت چپ به طور کامل از ناحیه شانه شده بود.

به گفته این عضو هیئت علمی دانشگاه، کودک پس از حادثه به بیمارستان 17 شهریور آمل منتقل شده و اقدامات درمانی لازم ، قطع خونریزی و حفظ و نگهداری اندام قطع شده در شرایط مناسب توسط تیم درمانی انجام شد و در کمترین زمان ممکن بیماربرای پیوند دست به بیمارستان طالقانی تهران انتقال یافت.

وی با اشاره به این که بلافاصله پس از انتقال کودک به بیمارستان طالقانی ( کمتر از 10 ساعت پس از حادثه) عمل پیوند دست توسط تیم جراحی بیمارستان انجام شد خاطرنشان کرد: در اولین مرحله درمان کودک تحت عمل پیوند اندام فوقانی و بازسازی شریان ها و وریدهای قرار گرفت که خوشبختانه با موفقیت انجام پذیرفت.

دکتر محمد حسنی درخصوص پیوند صورت گرفته گفت: اندام فوقانی کودک کاملا قطع شده بود که پس از شستشوی کامل در محیط عمل قرار گرفت و در شب اول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام پیوند عصب 80 سانتی متری به دست کودک 7 ساله در بیمارستان طالقانی تهران

انجام پیوند عصب 80 سانتی متری به دست کودک 7 ساله در بیمارستان طالقانی تهران