مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 11:402021-11-03سياسي

ارسال 50 ایده به «ایده شو» کشاورزی/ حمایت از ایده های برتر تا اتصال به بازار


رییس جهادانشگاهی واحد استان ایلام از وصول 50 ایده به دبیرخانه ی «ایده شو» خبر داد و گفت: از بین این ایده ها 12 ایده به مرحله پایانی راه یافت و سایر ایده ها نیز که قابلیت تجاری سازی دارند جهت اتصال به بازار حمایت خواهند شد.

- ارسال 50 ایده به ایده شو کشاورزی/ حمایت از ایده های برتر تا اتصال به بازار ایسنا/ایلام رییس جهادانشگاهی واحد استان ایلام از وصول 50 ایده به دبیرخانه ی ایده شو خبر داد و گفت: از بین این ایده ها 12 ایده به مرحله پایانی راه یافت و سایر ایده ها نیز که قابلیت تجاری سازی دارند جهت اتصال به بازار حمایت خواهند شد.

سیدغلامرضا حسینی در مراسم اختتامیه ی رویداد ایده شو کشاورزی که در جهاددانشگاهی که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و معاون اقتصادی استاندار برگزار شد، اظهار کرد: برای دستیابی به اقتصاد دانش بنیان باید شرایط لازم برای ابداع و نوآوری فراهم شود تا توانایی تبدیل ایده به سمت تجاری سازی فراهم شود.

وی با بیان اینکه تشویق و ترغیب افراد به فرهنگ نوآورانه باعث رشد و توسعه جامعه می شود، گفت: اگر زیرساخت های لازم برای ظهور و بروز ایده ها ایجاد نشود شاهد خروج نخبگان و فعالان استارت آپی به خارج استان و در نتیجه ضعیف شدن استان خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 50 ایده به «ایده شو» کشاورزی/ حمایت از ایده های برتر تا اتصال به بازار

ارسال 50 ایده به «ایده شو» کشاورزی/ حمایت از ایده های برتر تا اتصال به بازار