مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 10:402021-11-03بين الملل

عطوان؛ از شوک تهران به ریاض طی مذاکرات بغداد تا نمایش تشدید تنش علیه بیروت


سردبیر روزنامه رأی الیوم با انتشار یادداشتی به بررسی دلیل اصلی نمایش تشدید تنش ریاض علیه بیروت به بهانه اظهارات وزیر اطلاع رسانی لبنان و تلاش برای منحرف کردن افکار عمومی از شکست نهایی و قریب الوقوع در مأرب پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، اخیرا انتشار مصاحبه جرج قرداحی وزیر اطلاع رسانی از طرح موضوع  اظهارات جورج قرداحی وزیر اطلاع رسانی لبنان در خصوص بیهوده بودن جنگ یمن، منحرف کردن انظار از خسارات وارده به ریاض و همپیمانانش در نبرد راهبردی استان مأرب است، باید بگوییم که آن چه رخ می دهد، دقیقاً برعکس است.

زیرا رسما موجب برجسته کردن این نبرد  و دوخته شدن چشم ها به آن و روشدن شکاف ها و چند دستگی های زیاد در صفوف اردوگاه مخالف جنبش انصارالله و متحدان آن شد و این به آن معناست که چیزی تا سقوط شهر مأرب باقی نمانده است.

به اعتقاد عطوان، دو تحول ناگهانی بزرگ در این صحنه، منعکس کننده موقعیت ناامیدکننده ائتلاف سعودی و دولت مشروع یمن است که می تواند نشانه ای از نزدیک شدن به پایان جنگ، اگر نه در تمام یمن، دست کم در بخش شمالی آن باشد.

نخست: بیانیه ای که برای اولین بار از سوی شش حزب اصلی یمن (الاصلاح، المُؤتمر الشعبی العام  شاخه داخلی ، سوسیالیست، الناصری، الرشاد الیمنی و بعث) صادر شد و ائتلاف سعودی و دولت هادی را به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عطوان؛ از شوک تهران به ریاض طی مذاکرات بغداد تا نمایش تشدید تنش علیه بیروت

عطوان؛ از شوک تهران به ریاض طی مذاکرات بغداد تا نمایش تشدید تنش علیه بیروت