مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 10:402021-11-03اقتصادي

با حمایت دانش بنیان ها؛تجهیزات عمل قلب و ایمپلنت دندان در داخل تولید می شود


سید مهدی خاموشی صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: تولید علم بومی در کشور منجر به تولید ثروت ملی می شود و ما با داشته های عظیم خدادادی توأم با تولید علم می توانیم صرفه جویی عظیم ارزی داشته و راه برون رفت بسیاری از وابستگی ها را در داخل بیابیم.

وی یکی از محورهای علمی و تکنولوژیکی مورد حمایت اوقاف را در زمینه تولید مودم در کشور با توجه به نیاز گسترده داخلی عنوان کرد و بیان داشت: ما در این زمینه حمایت از تولید مودم وارد شده ایم و با حمایت شرکت های دانش بنیان در این زمینه بستر رقابت آفرینی ایجاد کرده ایم و تولید محصول در جریان است.

  رییس سازمان اوقاف و امور خیریه ادامه داد: در زمینه تجهیزات پزشکی نیز اوقاف ورود داشته و تجهیزات مورد نیاز عمل قلب باز در کشور که اهمیت بسیار فراوانی دارد با مشارکت اوقاف تولید می شود و سالانه میلیون ها دلار صرفه جویی ارزی بدنبال داشته است.

حجت الاسلام خاموشی، عمده ترین محورهای ورود اوقاف به حمایت از رفع وابستگی را در زمینه های دانش بنیان عنوان کرد و گفت: در زمینه تولید فیلترهای مرتبط با دیالیز نیز همکاری و مشارکت داشته ایم که این نیاز مهم پزشکی و درمانی مردم رفع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با حمایت دانش بنیان ها؛تجهیزات عمل قلب و ایمپلنت دندان در داخل تولید می شود

با حمایت دانش بنیان ها؛تجهیزات عمل قلب و ایمپلنت دندان در داخل تولید می شود