مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 10:152021-11-03اقتصادي

پروژه انتقال زندان عادل آباد شیراز تسریع شود


مدیرکل دفتر فنی و عمرانی زندان های کشور گفت: مدیریت ارشد فارس برای اجرایی شدن پروژه انتقال زندان عادل آباد شیراز با جدیت ورود کند و واگذاری زمین از طریق ساز و کار اجرایی تسریع شود.

- ، ناصر حاج محمدی در دیدار با استاندار فارس با اشاره به لزوم اجرایی شدن پروژه انتقال زندان عادل آباد شیراز گفت: لازم است تا مدیریت ارشد استان فارس در این خصوص با جدیت ورود کند و واگذاری زمین از طریق ساز و کار اجرایی تسریع شود.

وی افزود: لازم است به لحاظ تأمین مالی، پروژه انتقال زندان عادل آباد شیراز به خارج از حریم شهر، به استناد قانون انتقال زندان ها و آیین نامه اجرایی آن و چگونگی نحوه فروش یا تهاتر زندان فعلی به شهرداری یا سایر اشخاص حقیقی و حقوقی از طریق مفاد آیین نامه اجرایی ماده 113 قانون برنامه ششم توسعه اجرایی شود.

محمدی اضافه کرد: زندان فعلی با حداکثر بهره وری و ارزش افزوده می تواند بخش اعظم منابع مالی پروژه زندان جدید را تأمین کند و از استاندار جدید فارس تقاضا می شود اقدام لازم برای تأمین اعتبارات لازم مصوبات سال گذشته سفر رییس وقت قوه قضاییه به استان فارس و اجرایی کردن مصوبات سفر همکاری لازم را داشته باشد.

مشاور رییس سازمان و مدیرکل دفتر فنی و عمرانی زندان های کشور تاکید کرد: اداره کل زندان های فارس با دارا بودن 19 زندان و مرکز اصلاحی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه انتقال زندان عادل آباد شیراز تسریع شود

پروژه انتقال زندان عادل آباد شیراز تسریع شود