مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 10:052021-11-03سياسي

انتقاد یک نماینده مجلس از جذب نمایندگان ادوار در وزارت نفت


نماینده مردم ایرانشهر درمجلس گفت: مجلس طرحی ارائه کند تا بعد از اتمام دوره نمایندگی شاهد جذب 60 نماینده ادوار در وزارت نفت و سازمان های دیگر نباشیم.

- نماینده مردم ایرانشهر درمجلس گفت: مجلس طرحی ارائه کند تا بعد از اتمام دوره نمایندگی شاهد جذب 60 نماینده ادوار در وزارت نفت و سازمان های دیگر نباشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالناصر درخشان در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: شایسته است مجلس طرحی ارائه کند تا بعد از اتمام دوره نمایندگی شاهد جذب 60 نماینده ادوار در وزارت نفت و سازمان های دیگر نباشیم.

در این طرح باید مسیر خدمت شایسته و کارآمد نماینده فراهم شود تا نگران آینده نباشند، طرحی که روح آن رفتار نماینده را در مسیر خدمت صادقانه و آزادانه هدایت کند.

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: آقای رییس جمهور مردم منتظر و رنج دیده کشور توقع حرکت و موضع گیری شما را در جهت رفع مشکلات فعلی شان دارند که بعد از گذشت دو ماه حرکتی در این مسیر ندیده ایم.

تذکر و گله مندی بنده از وزرای دولت به دلیل عدم پاسخگویی آنها به نمایندگان در راستای هم افزایی و ارائه خدمت بیشتر به مردم است.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه مردم حوزه انتخابیه اش در گرم ترین منطقه زندگی می کنند از تعرفه سنگین برق انتق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد یک نماینده مجلس از جذب نمایندگان ادوار در وزارت نفت

انتقاد یک نماینده مجلس از جذب نمایندگان ادوار در وزارت نفت