مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 10:002021-11-03سياسي

درخواست بیش از 2000 طلاق توافقی در استان کردستان


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کردستان طلاق توافقی را یکی از 10 عنوان خواسته از دادگستری استان اعلام کرد و گفت: در شش ماه اول امسال دو هزار و 14 مورد طلاق توافقی در استان درخواست شده که نسبت به سال قبل کاهش یافته است.

- بهادر اسدی امروز چهارشنبه (12 آبان ماه) در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: پیشگیری از وقوع جرم از اولویت های دستگاه قضا است که نیازمند همدلی و همراهی همه مردم و سایر نهادهاست.

وی با انتقاد از اینکه متاسفانه زیرساخت نظم اجتماعی برای 80 میلیون ایرانی هنوز وجود ندارد افزود: حجم زیاد ورودی پرونده ها در خور شان نظام اسلامی نیست و وجود 19 میلیون پرونده در مراکز قضایی سراسر کشور نشان از نیاز مبرم جامعه به نظم دارد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کردستان، بیشترین آمار تولید پرونده ها را شامل اسناد و املاک اراضید و خودرو ذکر و بیان کرد: باید آموزش مهارت های اجتماعی در جامعه افزایش یابد؛ یادگیری مهارت های اجتماعی نیازمند آموزش در مدارس است و آموزش و پرورش باید به این مقوله توجه کند.

وی بهره مندی از ظرفیت مردم در صلح و سازش را از اولویت های دیگر دادگستری استان دانست و عنوان کرد: در رویکرد جدید دستگاه قضا، شورای حل اختلاف به سمت صلح و سازش پیش می رود و سعی بر این است هیات های صلح در روستاها با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست بیش از 2000 طلاق توافقی در استان کردستان

درخواست بیش از 2000 طلاق توافقی در استان کردستان