مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 09:302021-11-03سياسي

نگاهی به آسیب های اخلاقی زنان در خانواده


عضو هیات علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی گفت: ریشه اصلی مشکلات خانوادگی و طلاق این است که زن و شوهر به منیت خودشان توجه می کنند، در حالی که انسان همیشه باید از خودش بگذرد تا بتواند کار اخلاقی انجام دهد و با این گذشت است که رشد می کند.

- حجت الاسلام و المسلمین حسن سراج زاده در وبینار آسیب های اخلاقی زن در ارتباط با همسر و نقش آن در پایداری خانواده، از سلسله نشست های علمی با رویکرد پایداری و کارآمدی خانواده که امروز (چهارشنبه-12 آبان ماه) برگزار شد، اظهار کرد: در تعریفی از اخلاق گفته می شود اخلاق علمی است که به خوب و بدها یا بایدها و نبایدها می پردازد، در واقع باید و نبایدهایی که در حوزه اخلاق مطرح می شود به عنوان اصول اخلاقی شناخته می شود.

وی با اشاره به اینکه زندگی های امروز و روابط همسران در خانواده های ایرانی دچار مشکلاتی است و شاهد اختلافات و طلاق زوجین هستیم، گفت: باید به فکر پیشگیری و درمان این معضل باشیم.

در این زمینه روانشناسان، مشاوران و کارشناسان حوزه خانواده به مباحث خوبی اشاره کرده اند، اما یکی از راهکارهایی که می تواند به حل مشکلات همسران کمک کند استفاده از آموزه های دینی است.

عضو هیات علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، افزود: با توجه به نقش تاثیرگذار دین و اینکه دین برای راهنمایی ما آمده است، باید ببینیم دستو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به آسیب های اخلاقی زنان در خانواده

نگاهی به آسیب های اخلاقی زنان در خانواده