مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 07:102021-11-03اقتصادي

کدام کشورها در ایام کرونا سریع ترین رشد کسب و کارهای کوچک را داشتند؟


نوآوری ناشی از همه گیری بیماری کووید- 19، مجموعه ای از کسب وکارهای بومی دیجیتال جدید را ایجاد کرده است که برای برآورده کردن نیازهای در حال تحول و فرصت های جدید بازار طراحی شده اند و محرک این رشد تصاعدی تشکیلات جدید کسب وکارهای کوچک در سراسر جهان، - ایسنا/خراسان رضوی نوآوری ناشی از همه گیری بیماری کووید- 19، مجموعه ای از کسب وکارهای بومی دیجیتال جدید را ایجاد کرده است که برای برآورده کردن نیازهای در حال تحول و فرصت های جدید بازار طراحی شده اند و محرک این رشد تصاعدی تشکیلات جدید کسب وکارهای کوچک در سراسر جهان، سهولت و دسترسی به عملیات دیجیتال است.

کشورهای برتر با بیشترین رشد شکل گیری کسب وکار جدید در سال 2020 شامل بریتانیا، ایالات متحده، استرالیا، آلمان و کانادا بودند.

به نقل از ویفروم، بحران جهانی کرونا، کسب وکارها و به ویژه کسب وکارهای کوچک و متوسط (SMB) (که بیش از 90 درصد کسب و کارهای کل جهان را تشکیل می دهند) را در سراسر جهان به روش های متفاوتی مختل کرده است.

بسیاری از مشاغل به طور موقت و برخی دیگر برای همیشه تعطیل شده اند و این در حالی است که برخی شاهد رشد بی سابقه ای بوده اند.

با این حال، نوآوری ناشی از این بحران به عنوان نتیجه کمتر شناخته شده در 18 ماه گذشته بوده است زیرا مجموعه ای از کسب وکارهای بومی دیجیتال جدید برای پاسخگوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام کشورها در ایام کرونا سریع ترین رشد کسب و کارهای کوچک را داشتند؟

کدام کشورها در ایام کرونا سریع ترین رشد کسب و کارهای کوچک را داشتند؟