مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 07:052021-11-03سياسي

خشونت علیه اطفال در سال های اخیر افزایش یافته است


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان گفت: با توجه به اینکه در سال های اخیر موضوع خشونت به ویژه علیه اطفال افزایش یافته، این مشکلات در کارگاه عدالت کیفری ویژه اطفال و نوجوانان بررسی می شود.

- ایسنا/کرمان معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان گفت: با توجه به اینکه در سال های اخیر موضوع خشونت به ویژه علیه اطفال افزایش یافته، این مشکلات در کارگاه "عدالت کیفری ویژه اطفال و نوجوانان" بررسی می شود.

سیدمهدی قویدل امروز 12 آبان ماه در حاشیه برگزاری کارگاه سه روزه نظام عدالت کیفری ویژه اطفال و نوجوانان در کرمان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این کارگاه با تاکید بر کودکان پناهنده و مهاجر به همت معاونت حقوقی قوه قضاییه و مشارکت دادگستری کل استان و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری در حال برگزاری است.

وی افزود: در این کارگاه 20 نفر قاضی از استان و پنج نفر از سازمان های مرتبط شرکت دارند و قوانین موضوعه و آخرین قوانین اطفال و نوجوانان به ویژه قانون حمایت از اطفال و نوجوانان، قانون خانواده و کنوانسیون های حقوق بشر، راهکار ها و چالش ها بررسی می شود که امیدوارم برآیند خوبی داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خشونت علیه اطفال در سال های اخیر افزایش یافته است

خشونت علیه اطفال در سال های اخیر افزایش یافته است