مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 06:452021-11-03سياسي

مخالفت مجلس با کلیات طرحی که نظارت بر رفتار نمایندگان را شفاف تر می کرد


امروز قیمت لبنیات، گوشت، مرغ و فولاد سر به فلک کشیده است باید طرح هایی در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار گیرد که مشکلات اقتصادی مردم را حل کند.

- امروز قیمت لبنیات، گوشت، مرغ و فولاد سر به فلک کشیده است باید طرح هایی در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار گیرد که مشکلات اقتصادی مردم را حل کند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات طرح اصلاح موادی از قانون نظارت بر رفتار نمایندگان مخالفت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدحسین حسین زاده بحرینی رییس کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس در دفاع از کلیات این طرح بیان کرد: مجلس باید نظارت بر رفتار خود را از درون آغاز کند چرا که مجلس شورای اسلامی ساختمان و صندلی نیست بلکه هر کدام از ما نمایندگان جزیی از مجلس شورای اسلامی هستیم مطالبه رهبری در هر دوره بر تقویت نظارت مجلس است.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) مجلس گزارش کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس در خصوص کلیات طرح اصلاح و الحاق موادی به قانون نظارت مجلس بر رفتار نمایندگان را بررسی کرده و در نهایت با کلیات این طرح مخالفت کردند.

رییس مجلس شورای اسلامی قبل از آغاز رای گیری در خصوص کلیات این طرح بیان کرد: همه می دانند که هیچ کدام از نمایندگان مجلس با اصل موضوع نظارت بر رفتار نمایندگان مخالفتی ندارند و به تاکیدات مقام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت مجلس با کلیات طرحی که نظارت بر رفتار نمایندگان را شفاف تر می کرد

مخالفت مجلس با کلیات طرحی که نظارت بر رفتار نمایندگان را شفاف تر می کرد