مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 06:252021-11-03سياسي

از شهروندسپاری تا شهرداری سپاری/ هنگامی که صف و گیشه جایگزین دفاتر ماده 33 می شود


برون سپاری برخی خدمات شهرسازی شهرداری به دفاتر مهندسی ماده33، با تصمیم شورای پنجم به قصد ایجاد سیستم شهروندسپاری، لغو شد اما به دلیل نبود زیرساخت لازم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، شهرداری شیراز پایلوت دفاتر ماده 33 به ارائه خدمات شهرسازی در شهرداری منطقه  10 پرداختند و پس از طی 2 سال فعالیت آزمایشی، شهرداری طی فراخوان گسترده از همه مهندسین واجد شرایط برای شرکت در این طرح دعوت کرد.

برون سپاری خدمات شهرسازی تعداد 100 نفر از متقاضیان پس از پذیرفته شدن در آزمون کتبی،  در دوره آموزشی شرکت کرده و پس از قبولی در آزمون عملی، مجوز اولیه ارائه خدمات مهندسی شهرداری را دریافت کردند.

پس از آن برای تکمیل شرایط و آغاز به کار، ملزم به تجهیز دفاتر به دستورالعمل مورد نظر شهرداری شدند.

که از جمله آنها میتوان به داشتن دفتر به مساحت 120 متر، استخدام چهار کارمند از جمله یک کارشناس شهرسازی، و تجهیزات الکترونیک و سیستم های مد نظر شهرداری اشاره کرد.

سرانجام پس از طی این مسیر، مهندسین پذیرفته شده امکان یافتند علاوه بر خدمات مهندسی سابق، خدمات مهندسی شهرداری، شامل کارشناسی بازدید ساختمان، صدور پروانه ساختمان، صدور گواهی پایان کار ساختمان، صدور گواهی عدم خلاف، ثبت درخواست اعلام ضابطه، پاسخ استعلام (بانک، دفتر اسناد رسمی، ادارات، صنفی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از شهروندسپاری تا شهرداری سپاری/ هنگامی که صف و گیشه جایگزین دفاتر ماده 33 می شود

از شهروندسپاری تا شهرداری سپاری/ هنگامی که صف و گیشه جایگزین دفاتر ماده 33 می شود