مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 06:152021-11-03سياسي

فرهنگسرایی جدید در منطقه ابوذر ارومیه احداث می شود


رییس شورای اسلامی شهر ارومیه از احداث فرهنگسرایی جدید در منطقه ارومیه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، به نقل از روابط عمومی ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه، حجت الاسلام محمد خلیل پور در دیدار با اهالی منطقه موتورباشی(آخر خیابان ابوذر) و در مسجد شهید مهدی سلیمانی با تأکید بر توسعه زیرساخت های فرهنگی در تمام مناطق ارومیه و توزیع عادلانه امکانات اظهار داشت: شهرداری نسبت به ایجاد یک فرهنگسرا در محله موتورباشی(آخر ابوذر) اقدام کند و این فرهنگسرا در برنامه سال 1401 قرار می گیرد.

وی در خصوص انتقادات اهالی محله در خصوص خاموشی پارک جدیدالاحداث این منطقه افزود: خاموشی این پارک بر اثر تصمیمات ستاد کرونا است و دست مدیریت شهری نیست.

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به بن بست بودن کوچه آخر ابوذر و مطالبات اهالی برای بازگشایی گفت: شهرداری ارومیه در اسرع وقت باید ضمن توافق با مالک باغچه ای که این منطقه را به بن بست کشانده، نسبت به تملک و آزادسازی اقدام کند.

خلیل پور خواستار مساعدت اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نسبت به مسجد شهید مهدی سلیمانی شد و ادامه داد: مقرر شد مساعدتی که برای این مسجد از سوی اوقاف در نظر گرفته شده در اسرع وقت تخصیص یابد تا بخشی از مشکلات مسجد رفع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگسرایی جدید در منطقه ابوذر ارومیه احداث می شود

فرهنگسرایی جدید در منطقه ابوذر ارومیه احداث می شود