مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 05:452021-11-03حوادث

رد رشوه از ناحیه پلیس ملایر و دستگیری قاتل فراری


فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از رد رشوه از سوی پلیس ملایر و دستگیری قاتل فراری خبر داد و گفت: پیشنهاد وجه نقد و طلا به پلیس ملایر مانع دستگیری قاتل فراری نشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ سرهنگ پاسدار محمد باقر سلگی افزود: ماموران کلانتری 12 پاسداران هنگام گشت زنی به یک دستگاه خودروی سواری پژو مشکوک شدند و بلافاصله برای بررسی دقیق تر این خودرو را متوقف کردند.

وی اظهارکرد: نفرات حاضر در این خودروی سواری به محض مشاهده ماموران با خودرو متواری شدند اما در نهایت خودرو متوقف و تعداد دو نفر مظنون نیز دستگیر شدند.

سلگی ادامه داد: با هماهنگی های قضایی و با دقت نظر ماموران این یگان مشخص شد که یکی از متهمان با هویت مشخص به اتهام ارتکاب قتل در یکی از استان های همجوار تحت تعقیب قانونی قرار دارد.

فرمانده انتظامی ملایر افزود: با توجه به شرایط پیش آمده، متهمان با پیشنهاد 200 میلیون ریال وجه نقد و مقادیری قابل توجهی طلاجات شامل پلاک، انگشتر، گوشواره و دستبند طلا تلاش کردند تا از دست ماموران قانون رها شوند،اما بلافاصله این موضوع با رد پیشنهاد رشوه، صورتجلسه و به همراه متهمان و سایر مستندات این پرونده به مراجع قضایی تحویل شد.

سلگی خاطرنشان کرد: اقدام مثبت و حس وظیفه شناسی کارکنان خدوم پلیس در واقع نماد احساس مسئولیت و داشتن وجدان کاری در انجام مامور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رد رشوه از ناحیه پلیس ملایر و دستگیری قاتل فراری

رد رشوه از ناحیه پلیس ملایر و دستگیری قاتل فراری