مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 05:052021-11-03ورزشي

آماده سازی کشتی قم برای المپیاد استعدادهای برتر ایران


رییس هیات کشتی استان قم از اجرای مرحله دوم المپیاد استعدادهای برتر کشتی قم برای حضور در المپیاد کشوری این رشته المپیکی و مدال آور خبر داد.

- محمدهادی علیایی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: در ادامه برنامه راهبردی کشتی قم دومین دوره جشنواره استعدادهای برتر کشتی در قالب لیگ و در دو رشته آزاد و فرنگی با همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری بین باشگاه های کشتی آزاد و فرنگی اجرا می شود.

وی اضافه کرد: این لیگ در رشته آزاد با حضور هشت تیم و در فرنگی با شرکت سه تیم رده سنی نونهالان روز جمعه چهاردهم آبان ماه در خانه کشتی شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می شود، در حالی که مرحله اول جشنواره استعدادیابی کشتی نونهالان قم در تیر ماه برگزار شد و در آن چهار تیم در رشته آزاد شرکت کردند.

رییس هیات کشتی استان قم افزود: یکی از برنامه های راهبردی طرح تحول و توسعه کشتی قم برگزاری رقابت های لیگ در رده ی سنی نونهالان بوده که این مهم به واسطه در پیش بودن مسابقات کشتی قهرمانی نونهالان ایران مرحله نخست آن در تیرماه برگزار شد و هم اکنون دور دوم آن با توجه به نزدیکی المپیاد استعدادهای برتر کشور با همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده سازی کشتی قم برای المپیاد استعدادهای برتر ایران

آماده سازی کشتی قم برای المپیاد استعدادهای برتر ایران