مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 04:102021-11-03سياسي

انصارالله خطاب به لبنانی ها: تعطیلی سفارت یمن بهتر از پذیرش سفیر مزدور است


عضو شورای عالی سیاسی یمن در واکنش به اقدام دولت مستعفی مبنی بر بستن سفارت جمهوری یمن در لبنان، گفت که این اقدام بهتر از پذیرش سفیر مزدور است که قطعاً نماینده جمهوری یمن نیست.

- انصارالله خطاب به لبنانی ها: تعطیلی سفارت یمن بهتر از پذیرش سفیر "مزدور" است عضو شورای عالی سیاسی یمن در واکنش به اقدام دولت مستعفی مبنی بر بستن سفارت جمهوری یمن در لبنان، گفت که این اقدام بهتر از پذیرش سفیر "مزدور" است که قطعاً نماینده جمهوری یمن نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از المیادین، محمد علی الحوثی، یکی از اعضای شورای عالی سیاسی یمن در پیامی توییتری خطاب به لبنانی ها نوشت: بستن سفارت جمهوری یمن بهتر از پذیرش سفیر مزدوری است که نماینده مردم یمن نیست.

وی همچنین در این توییت از هشتگ #بله_جورج_جنگ یمن پوچ است# استفاده کرد.

روز سه شنبه دولت مستعفی یمن سفیر خود در بیروت را برای مشورت در مورد اظهارات جورج قرداحی، وزیر اطلاع رسانی لبنان درباره یمن، فراخواند.

الحوثی در توییتی دیگر نوشت: وقتی سیاست خارجی عربستان از گفتگوهای بی فایده خلاص شود، مشکلات متعددی در لبنان و جاهای دیگر حل خواهد شد و عربستان به اهمیت صلح و واقع گرایی برای همسایگان و اطرافیانش واقف شده و به پوچ بودن جنگ ها و بحران های دیپلماتیک خود اذعان خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انصارالله خطاب به لبنانی ها: تعطیلی سفارت یمن بهتر از پذیرش سفیر مزدور است

انصارالله خطاب به لبنانی ها: تعطیلی سفارت یمن بهتر از پذیرش سفیر مزدور است