مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 03:302021-11-03اقتصادي

آمادگی انجمن نوردکاران برای تامین مقاطع فولادی یک میلیون مسکن در سال


نایب رییس انجمن نوردکاران فولادی در نامه ای خطاب به مدیر کل دفتر صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت برای تامین مقاطع فولادی مورد نیاز طرح یک میلیون مسکن در سال اعلام آمادگی کرد.

- نایب رییس انجمن نوردکاران فولادی در نامه ای خطاب به مدیر کل دفتر صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت برای تامین مقاطع فولادی مورد نیاز طرح یک میلیون مسکن در سال اعلام آمادگی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید علی محمد ابویی در نامه ای خطاب به سیف الله امیری- مدیرکل دفتر صنایع معدنی وزارت صمت، برای تامین فولاد طرح یک میلیون دستگاه مسکن در سال اعلام آمادگی کرد.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی ضمن اشاره به برنامه دولت سیزدهم برای ساخت سالیانه یک میلیون واحد مسکونی اعلام کرده است: ما برنامه های اجرایی را درخصوص قانون جهش تولید و تامین مسکن تهیه کرده ایم که در شرف نهایی شدن است و در اولین جلسه شورای عالی مسکن که به ریاست محترم جمهوری با شرکت سایر دستگاه ها و نهادهای ذی ربط در این حوزه تشکیل می شود این برنامه به جمع بندی و تصویب نهایی می رسد.

جلسه مربوطه در شهریور ماه سال جاری برگزار شد.

به گفته معاون وزیر راه و شهرسازی، برنامه های اجرایی در رابطه با قانون جهش تولید و تامین مسکن و هدف ساخت سالانه یک میلیون واحد تهیه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی انجمن نوردکاران برای تامین مقاطع فولادی یک میلیون مسکن در سال

آمادگی انجمن نوردکاران برای تامین مقاطع فولادی یک میلیون مسکن در سال