مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 14:152021-11-02سياسي

3 جرم اول در آذربایجان شرقی


سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان آذربایجان شرقی گفت: برای کاهش و پیشگیری از جرایم حوزه خشونت نیازمند یک عزم جدی و همگانی برای اجرای موثر و ارزیابی اقدامات و راهکارهای ارائه شده هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، احمد موقری در نشست بحث و بررسی  پیرامون تقسیم کار استانی پیشگیری از خشونت علیه زنان و کودکان با بیان اینکه بر اساس سند جامع پیشگیری از خشونت و مصوبات شورای اجتماعی کشور اعضا مشخص شده و تکالیفی در راستای پیشگیری از خشونت علیه کودکان و نوجوانان و زنان برای دستگاه های اقدام کننده مشخص شده است، اظهار داشت: هر مجموعه ای که به عنوان نهاد اقدام کننده تعیین شده باید برنامه های محوله را با دقت انجام و ضمن ارائه راهکارهای مناسب در صورت پیشنهاد جدیدی برای هرچه بهتر اجرا شدن برنامه ها و بالابردن میزان اثر بخشی آن را اعلام کنند.

وی افزود:  خشونت علیه زنان و کودکان و سایر اقشار جامعه جزو جرایم اولویت دار استان بوده و در خصوص میزان آمار جرایم حوزه خشونت در 10 سال گذشته  جزو 10 جرم اول استان بوده و در این زمینه جزو استان های اول قرار داریم.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان آذربایجان شرقی اضافه کرد: جرایم توهین اهانت تهدید، ایراد ضرب و جرح عمدی و تخریب آمار بالایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 جرم اول در آذربایجان شرقی

3 جرم اول در آذربایجان شرقی