مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 11:252021-11-02سياسي

فعالیت شهرداری بیرجند بر مبنای اصول سه گانه/ به سمت اصلاح قوانین می رویم


شهردار بیرجند با اشاره به رویکرد شهرداری بیرجند در دوره خدمتی جدید، گفت: شهرداری بیرجند در دوره جدید بر سه اصل ارزشی، عدالت محور و فسادستیز شروع به کار کرد و این راه را ادامه خواهد داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، مهدی بهترین امروز در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر بیرجند با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، اظهار داشت: آنچه باعث شد در اولین قدم به این دیدار بیاییم، بیانیه گام دوم انقلاب است که مقام معظم رهبری ابلاغ کردند.

وی با اعلام اینکه شهرداری بیرجند دارای 19 حوزه است، افزود: 5 حوزه شهردار، 4 معاونت، 8 سازمان و 2 شهردار منطقه وجود دارد و از این مجموعه بزرگ، 2 معاونت و یک سازمان مستقیم با عمران شهر و مسائلی مانند شهرسازی، آسفالت و مبلمان شهری ارتباط دارند.

رویکرد شهرداری بیرجند! شهردار بیرجند با اشاره به رویکرد شهرداری بیرجند در دوره خدمتی جدید، بیان داشت: شهرداری بیرجند در دوره جدید بر سه اصل ارزشی، عدالت محور و فسادستیز شروع به کار کرد و این راه را ادامه خواهد داد.

بهترین به دیدار اعضای شورای چهارم شهر بیرجند با نماینده ولی فقیه در استان گریزی زد و یادآور شد: در آن دیدار دغدغه هایی را در زمینه ساختمان ها و بلندمرتبه سازی مطرح کردید که کمتر مورد توجه قرار گرفته و اینکه مسایل شرعی و قانونی باید رعایت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت شهرداری بیرجند بر مبنای اصول سه گانه/ به سمت اصلاح قوانین می رویم

فعالیت شهرداری بیرجند بر مبنای اصول سه گانه/ به سمت اصلاح قوانین می رویم