مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 11:052021-11-02بين الملل

گلایه نخست وزیر بنگلادش از شکست جهانی برای سازگاری با تغییرات اقلیمی


شیخ حسینه ، نخست وزیر بنگلادش از شکست رهبران جهانی در محافظت مؤثر از جهان در برابر تأثیرات نامطلوب تغییرات آب و هوایی ابراز تاسف کرد.

- "شیخ حسینه"، نخست وزیر بنگلادش از شکست رهبران جهانی در محافظت مؤثر از جهان در برابر تأثیرات نامطلوب تغییرات آب و هوایی ابراز تاسف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسینه روز گذشته (دوشنبه) خطاب به بیست و ششمین جلسه کنفرانس احزاب COP26 (کوپ 26) حاکم بر کنوانسیون چارچوب سازمان ملل درباره تغییرات اقلیمی که در شهر گلاسگو اسکاتلند در حال برگزاری است، گفت: کشورهای توسعه یافته باید تعهد خود را مبنی بر تامین مالی سالانه 100 میلیارد دلاری در حوزه تغییرات اقلیمی با تخصیص نیمی از آن برای سازگاری و نیمی دیگر برای کاهش اثرات مخرب این تغییرات، انجام دهند.

حسینه که ریاست مجمع 48 نفره گردهمایی آسیب پذیران اقلیمی (CVF) را نیز بر عهده دارد، با تاکید بر فقدان منابع مالی کافی و اراده سیاسی قوی به عنوان موانع اصلی، افزود که اقدامات جهانی برای سازگاری با تغییرات آب و هوایی نقش موثری ایفا نکرده است.

اجلاس سران بیست و ششمین جلسه این کنفرانس تحت عنوان اقدام و همبستگی – دهه بحرانی ، توسط بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس و ماریو دراگی، نخست وزیر ایتالیا تشکیل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه نخست وزیر بنگلادش از شکست جهانی برای سازگاری با تغییرات اقلیمی

گلایه نخست وزیر بنگلادش از شکست جهانی برای سازگاری با تغییرات اقلیمی