مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 10:152021-11-02اقتصادي

وقفه در راه اندازی کارخانه لبنیات چادگان به دلیل کمبود سرمایه در گردش


کمبود سرمایه در گردش و رقابتی بودن بازار تولید محصولات لبنی در منطقه غرب استان، باعث وقفه در راه اندازی کارخانه لبنیات چادگان شده است.

- ، با بیان اینکه شهرستان چادگان کارخانه لبنیاتی ندارد، اظهار کرد: یک واحد کارخانه لبنیات در شهرک صنعتی چادگان آماده بهره برداری است اما مشکلات مربوط به کمبود سرمایه در گردش و رقابتی بودن بازار تولید محصولات لبنی در منطقه غرب استان، باعث وقفه در راه اندازی کارخانه است که با پیگیری های انجام شده به زودی در مدار تولید قرار گیرد.

پذیرش محدودیت ها برای حفظ محیط زیست وی بیان داشت: در سند اجرایی و راهبردی آمایش استان اصفهان برخی محدودیت ها وضع شده که توسعه و رونق شهرک صنعتی چادگان را با مانع مواجه کرده است اما به هرحال برای حفظ محیط زیست و منابع طبیعی شهرستان، چاره ای جز پذیرش این محدودیت ها نیست.

فرماندار چادگان افزود: زیرساخت های لازم از جمله گازرسانی و روشنایی و خیابان کشی و جدول گذاری معابر شهرک به طور نسبی تکمیل شده و سرمایه گذاران می توانند برای استفاده از مزایای سرمایه گذاری در شهرک صنعتی چادگان و ناحیه صنعتی آنالوجه اقدام کنند و فرمانداری نیز آماده پیگیری درخواست آنان است.

احداث پد بالگرد 50 درصد پیشرفت دارد وی با اشاره به پیگیری در ایجاد پد بالگرد چادگان، گفت: با اعتباری که فرماند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقفه در راه اندازی کارخانه لبنیات چادگان به دلیل کمبود سرمایه در گردش

وقفه در راه اندازی کارخانه لبنیات چادگان به دلیل کمبود سرمایه در گردش