مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 09:252021-11-02سياسي

13 برنامه محوری ویژه دانش آموزان در گیلان اجرا می شود


مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گیلان گفت: همزمان با یوم الله 13 آبان ماه 13 ویژه برنامه در استان گیلان اجرا می شود.

- ، محمد لطیفی ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به در پیش بودن یوم الله 13 آبان و تشریح برنامه های اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گیلان، اظهار کرد: اگر به دنبال فراگیر شدن مبارزه با استکبار جهانی هستیم باید از ظرفیت دانش آموزان استفاده کنیم.

لطیفی تبیین مسئله ستیز با استکبار در عین عقلانیت و معرفی رژیم آمریکا به عنوان مصداق کامل استکبار، برابری مبارزه با استکبار با زندگی عزتمندانه، تأکید بر گفتمان مقاومت به عنوان راه حل عملی مقابله با استکبار را از اهداف برنامه های اجرایی به مناسبت 13 آبان اعلام کرد.

وی، اضافه کرد: گرامیداشت سالروز تأسیس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در 13 آبان ماه با تکیه بر نقش آفرینی جدی نوجوانان آن دهه در مسائل اصلی انقلاب اسلامی، تقویت نشاط سیاسی و اجتماعی با تکیه بر میدان داری نوجوانان در عرصه راهپیمایی این روز از دیگر اهداف است.

لطیفی شعار محوری فعالیت های 13 آبان امسال را با ایران قوی؛ در اوج افتخاریم عنوان کرد و ادامه داد: برنامه های 13 آبان این تشکل با هشتک # ایرانیوم در فضای مجازی منتشر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 برنامه محوری ویژه دانش آموزان در گیلان اجرا می شود

13 برنامه محوری ویژه دانش آموزان در گیلان اجرا می شود