مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 07:452021-11-02سياسي

نماینده مجلس: فیش برق مردم بدون اطلاع قبلی به صورت برق تجدیدپذیر محاسبه شده است


عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به موضوع رمزارزها تأکید کرد: به موضوع پیشگیری از رمزارزها که الان به خلاف می رود باید توجه شود و کارگروهی در این موضوع تشکیل شود.

- عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به موضوع رمزارزها تأکید کرد: به موضوع پیشگیری از رمزارزها که الان به خلاف می رود باید توجه شود و کارگروهی در این موضوع تشکیل شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در اخطاری تأکید کرد: فیش برق مصرفی مردم بدون اطلاع قبلی به جای برق حرارتی به صورت برق تجدیدپذیر محاسبه شده است و این دست در جیب مردم کردن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، سیدکاظم دلخوش اباتری در جلسه صحن علنی امروز (11 آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در اخطاری طبق اصل (3)، (20) و (43) قانون اساسی و طبق آیین نامه مجلس گفت: دو موضوع را باید مشخص کنیم، مجلس در قانون برنامه تکلیف وزارت نیرو و کسانی که می خواهند در انرژی پاک و انرژی تجدیدپذیر سرمایه گذاری کنند را مشخص کرده است.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس گفت: متأسفانه سهم انرژی های پاک و تجدیدپذیر در برق کشور زیر 3 درصد است، باید قانون برنامه درست اجرایی شود، در قانون هدفمندی تلفات برق از 24 درصد باید تلاش می شد ظرف 5 سال به 10 یا 11 درصد برسد اما متأسفانه امروز تلفات نه تنها کاهش پیدا نکرده بلکه افزایش هم داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: فیش برق مردم بدون اطلاع قبلی به صورت برق تجدیدپذیر محاسبه شده است

نماینده مجلس: فیش برق مردم بدون اطلاع قبلی به صورت برق تجدیدپذیر محاسبه شده است