مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 07:052021-11-02ورزشي

مراکز رشد و نوآوری اردبیل از ایده های جوانان حمایت می کند


آیین افتتاحیه رویداد استارتاپی صنایع خلاق با محوریت گیاهان دارویی و گردشگری به صورت مجازی برگزار و در آن بر آمادگی مراکز رشد و نوآوری استان برای حمایت از ایده های جوانان تاکید شد.

- ایسنا/اردبیل آیین افتتاحیه رویداد استارتاپی صنایع خلاق با محوریت گیاهان دارویی و گردشگری به صورت مجازی برگزار و در آن بر آمادگی مراکز رشد و نوآوری استان برای حمایت از ایده های جوانان تاکید شد.

در این مراسم که 11 آبان دبیر مرکز نوآوری و شتابدهی جهاددانشگاهی استان اردبیل گفت: در این رویداد استارتاپی سه روزه که به همت پارک علم و فناوری، اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل و مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی و با همکاری شتاب دهنده جاویدان برگزار می شود شرکت کنندگان به مدت 54 ساعت از مباحث آموزشی بهره مند خواهند شد.

مهران محمدی، هدف اصلی این رویداد را حمایت از ایده های حوزه گیاهان دارویی و گردشگری و تجاری سازی آن ها عنوان و خاطرنشان کرد: برگزارکنندگان این رویداد به دنبال انتقال تجربیات مربیان کسب و کار در حوزه تجاری سازی محصولات و اجرای ایده به صاحبان آن ها، حمایت از ایده های منتخب در راستای ایجاد کسب و کار و تولید ثروت پایدار، آشنایی شرکت کنندگان با فرآیند یک استارتاپ، تکمیل تیم برای ایده ها، تمرین کسب و کار و شبکه سازی هستند تا کسب و کارها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز رشد و نوآوری اردبیل از ایده های جوانان حمایت می کند

مراکز رشد و نوآوری اردبیل از ایده های جوانان حمایت می کند