مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 06:452021-11-02اقتصادي

اختصاص ارز دولتی برای واردات تجهیزات خطوط تولید هپکو


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، علی اکبر کریمی، نماینده مردم اراک در مجلس از اختصاص ارز دولتی برای واردات تجهیزات خطوط تولید و قطعات ماشین آلات شرکت هپکو و با هدف تحقق جهش تولید در این شرکت، - نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی از اختصاص ارز دولتی برای واردات تجهیزات خطوط تولید و قطعات ماشین آلات در هپکو خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، علی اکبر کریمی، نماینده مردم اراک در مجلس از اختصاص ارز دولتی برای واردات تجهیزات خطوط تولید و قطعات ماشین آلات شرکت هپکو و با هدف تحقق جهش تولید در این شرکت، خبر داد.

کریمی گفت: در آخرین نشست چند روز گذشته با وزیر صنعت، معدن و تجارت، معاونت برنامه ریزی این وزارتخانه و مدیرعامل شرکت هپکو، مقرر شد از واردات ماشین آلات که از سوی شرکت هپکو ساخته می شود، جلوگیری و حمایت های لازم از این واحد تولیدی بزرگ صورت گیرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به انعقاد قراردادها، حمایت ها و تسهیلاتی که این واحد تولیدی اختصاص داده می شود، امید است در ماه های آتی شاهد افزایش رونق تولید در شرکت هپکو باشیم.

وی اظهار کرد: در آینده ای نزدیک، وزیر صنعت معدن و تجارت به استان سفر می کند و در نشستی مسائل و مشکلات واحد های صنعتی اراک بررسی و تدابیر لازم در ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص ارز دولتی برای واردات تجهیزات خطوط تولید هپکو

اختصاص ارز دولتی برای واردات تجهیزات خطوط تولید هپکو