مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 06:102021-11-02فرهنگي

کتابخانه شخصی باستانشناس کردستانی به بنیاد ایرانشناسی شعبه کردستان هدیه شد


کتابخانه نفیس استاد«عبدالرحمن وهاب زاده» باستانشناس کردستانی برای استفاده دانش پژوهان به بنیاد ایرانشناسی کردستان در سنندج هدیه شد و با تدبیر مسئولان این بنیاد، - ایسنا/کردستان کتابخانه نفیس استاد عبدالرحمن وهاب زاده باستانشناس کردستانی برای استفاده دانش پژوهان به بنیاد ایرانشناسی کردستان در سنندج هدیه شد و با تدبیر مسئولان این بنیاد، کتابها و نشریات اهدایی امروز در سالنی در طبقه همکف ساختمان این نهاد فرهنگی آماده استفاده محققان شد.

سرپرست بنیاد ایرانشناسی شعبه کردستان تایید کرد کتابخانه اهدایی مجموعه ای نفیس و کم نظیر از کتابها و مجله هایی در زمینه تاریخ، باستانشناسی، معماری و هنر است.

استاد عبدالرحمن وهاب زاده متولد 1321 شهر سردشت و دانش آموخته باستانشناسی دانشگاه تهران است و اکنون ساکن شهر تبریز است.

او رییس سازمان میراث فرهنگی آذربایجان شرقی بود و افزون از چهار دهه در منطقه شمال غرب در زمینه باستانشناسی تلاش علمی کرده است.

کارشناس معین نظارت بر امر مرمت ابنیه تاریخی کردستان از سال 1376 تا 1386، کاوش های مسجد معزالدین مراغه، سرپرستی اداره فرهنگ و هنر مهاباد، عضویت در کمیته پلان مدیریتی مجموعه کلیساهای آذربایجانشرقی و غربی، عضویت در هیئت راهبردی بافت قدیم شهر تاریخی تبریز و قلعه ضحاک هشترود بخشی از فعالیت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابخانه شخصی باستانشناس کردستانی به بنیاد ایرانشناسی شعبه کردستان هدیه شد

کتابخانه شخصی باستانشناس کردستانی به بنیاد ایرانشناسی شعبه کردستان هدیه شد