مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 06:002021-11-02سياسي

اولین مهرواره هوای نو برگزار می شود/ دیدار با بزرگان جامعه ستایشگری


اولین دوره مهرواره هوای نو با دبیری وحید ملتجی در سه بخش ستایشگری، کتاب عاشورا و هیأت ها و تشکل های دینی از هفته آینده کار خود را آغاز خواهد کرد و تا دوم بهمن ماه نیز ادامه خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، اعضای شورای برنامه ریزی بخش ستایشگری مهرواره هوای نو به همراه حجت الاسلام باباخانی رییس سازمان هیأت و تشکل های دینی کشور با بزرگان و پیشکسوتان عرصه ستایشگری اهل بیت(علیهم السلام) همچون منصور ارضی، علی انسانی، ماشاالله عابدی، مرتضی طاهری، محسن طاهری و حاج سعید حدادیان دیدار کردند.

در این دیدارها حسین محمدی فام مداح اهل بیت(ع) و مدیر بخش ستایشگری مهرواره هوای نو با ارائه گزارشی از جلسات شورای برنامه ریزی بخش ستایشگری مهرواره هوای نو به بیان اهداف و برنامه های این بخش پرداخت.

همچنین در این دیدار حجت الاسلام باباخانی بر تعامل گسترده سازمان تبلیغات اسلامی با جامعه مداحی و ستایشگران آل الله صلوات الله علیهم نکات جامعی را مطرح کرد.

پیشکسوتان عرصه ستایشگری هم در این جلسات رهنمودهایی به سازمان تبلیغات اسلامی ارائه کرده و نکات کارشناسی خود را پیرامون بخش ستایشگری مهرواره هوای نو اعلام کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین مهرواره هوای نو برگزار می شود/ دیدار با بزرگان جامعه ستایشگری

اولین مهرواره هوای نو برگزار می شود/ دیدار با بزرگان جامعه ستایشگری