مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 05:252021-11-02اقتصادي

اخطار بانک ها ادامه دارد


با وجود مصوبه امهال اقساط وام کرونا تا پایان سال 1400، اخطار به کسب وکارهای گردشگری و صنایع دستی برای پرداخت اقساط از سوی برخی بانک ها ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، سیاست پرداخت تسهیلات بانکی برای حمایت از بنگاه های آسیب دیده از شیوع کرونا، با نرخ سود 12 درصد از سال 1399 در دستور کار دولت قرار گرفت و تلاش شد با استمهال بیمه ای، مالیاتی، انرژی و تمدید مجوزها به منظور حفظ و صیانت از بنگاه ها گام برداشته شود.

مبلغ تسهیلاتی که برای بنگاه های گردشگری درنظر گرفته شده بود از 16 تا 900 میلیون تومان با نرخ سود 12 درصد بود که مهلت بازپرداخت آن با توجه به ادامه رکود صنعت گردشگری و سفر، در چند مرحله تمدید شد تا در نهایت 24 مهرماه ستاد ملی مدیریت کرونا همان طور که عزت الله ضرغامی ـ وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ـ نیز اعلام کرد، امهال بازپرداخت اقساط تسهیلات یا وام کرونا تا پایان سال 1400 تصویب شد.

بر اساس بند 5 مصوبه هشتاد و نهمین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا در مورد حمایت از تأسیسات و فعالان گردشگری، بازپرداخت همه تسهیلات بانکی اخذشده از سوی تأسیسات و فعالان گردشگری دارای مجوز از وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی باید تا پایان سال 1400 امهال شود و به انتهای دوره تقسیط منتقل شود تا پس از آخرین قسط وصول شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخطار بانک ها ادامه دارد

اخطار بانک ها ادامه دارد