مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 23:002021-11-01ورزشي

درخواست قهرمان پارالمپیک توکیو از فدراسیون برای جذب مربی خارجی


دارنده مدال طلای بازیهای پارالمپیک توکیو در پرتاب نیزه گفت: برای این که بتوانم در بازیهای پاراآسیایی چین و پارالمپیک پاریس در دوومیدانی به مدال طلا دست پیدا کنم، - دارنده مدال طلای بازیهای پارالمپیک توکیو در پرتاب نیزه گفت: برای این که بتوانم در بازیهای پاراآسیایی چین و پارالمپیک پاریس در دوومیدانی به مدال طلا دست پیدا کنم، از فدراسیون جانبازان و معلولان درخواست جذب مربی خارجی کردم.

حامد امیری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: مدتی است که تمرینات خود را برای شرکت در مسابقات جهانی دوومیدانی در ژاپن و بازیهای پاراآسیایی چین در خرم آباد شروع کرده ام و هر روز در ماده پرتاب نیزه 100 تا 300 پرتاب را انجام می دهم.

وی پیرامون این پرسش که آیا در وزنه و دیسک نیز تمرینات خود را پیگیری می کنید یا خیر؟ خاطرنشان کرد: در حال حاضر روی نیزه تمرکز کرده ام و در صورتی که شرایط تمرین در دیسک و وزنه نیز فراهم شود، تمرینات خود را در این دو رشته نیز آغاز خواهم کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا از مربی اختصاصی برخوردار هستید یا خیر؟ افزود: چند بار درخواست مربی داخلی کرده ام، اما چون شرایط حضور در خرم آباد را نداشتند، فعلا خودم مربی خودم هستم.

البته به فدراسیون گفته ام که اگر می خواهند در پاراآسیایی چین و پارالمپیک 2024 پاریس مدال طلا خود را دوباره تکر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست قهرمان پارالمپیک توکیو از فدراسیون برای جذب مربی خارجی

درخواست قهرمان پارالمپیک توکیو از فدراسیون برای جذب مربی خارجی