مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 20:402021-11-01سياسي

شهرداری بر 3 محور ارزشی، عدالت و فساد ستیزی ادامه کار خواهد داد


شهردار جدید بیرجند در اولین حضورش در جلسه شورای اسلامی شهر از ادامه کار شهرداری بر 3 محور ارزشی، عدالت و فساد ستیزی خبر داد و بر انضباط مالی در امور مربوط تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی بهترین شهردار جدید بیرجند دوشنبه شب در جلسه شورای اسلامی شهر بعد از معرفی خود توسط رییس شورا به عنوان شهردار جدید بیرجند که با حضور اعضای شورا و معاونان و رؤسای سازمان های شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس بیانیه گام دوم و روش های موجود در نظام، شهرداری بر اساس 3 محور ارزشی، عدالت و فساد ستیزی ادامه کار خواهد داد تا در راستای عمل به منویات و دغدغه های رهبری رضایت عموم مردم را جلب کند.

وی با اعلام اینکه شهردار شخص کاریزمای است که مجموعه بزرگ شهرداری باید توسط وی مدیریت شود، گفت: حدود 19 زیر مجموعه در شهرداری بیرجند وجود دارد.

شهردار بیرجند با اشاره به اینکه 2 معاونت و یک سازمان وظیفه عمران و شهر سازی را برعهده دارند، ادامه داد: این یعنی 15 درصد شهرداری به طور مستقیم با امور عمرانی و شهرسازی سرو کار دارد.

بهترین با بیان اینکه شهرداری وظیفه عمل در حوزه فرهنگ و ایجاد نشاط و سرزندگی را هم بر عهده دارد، بیان داشت: در این راستا عدالت محوری و ایجاد نشاط از اهمیت زیادی برخورد است و به ولی نعمتان خود به ویژه در نقاط کمتر برخوردار شهر خدمت ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری بر 3 محور ارزشی، عدالت و فساد ستیزی ادامه کار خواهد داد

شهرداری بر 3 محور ارزشی، عدالت و فساد ستیزی ادامه کار خواهد داد