مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 15:252021-11-01سياسي

خزعلی: زنان با حفظ حجاب توانمندی های خود را نشان دهند


معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در دیدار با آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی گفت: زنان جامعه معتقدند که در برخی امور بهتر از مردان می توانند عمل کنند و این انتظار وجود دارد که علما و مراجع دینی با موضوع شناسی کارکردی در این مباحث به فعالیت زنان نگاه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی استانداری قم، معاون رییس جمهور در امور زنان و قم، گفت: در امور مربوط به زنان تلاش ما این است که بتوانیم بانوان با حفظ حجاب و مسائل مربوط به خانواده، توانمندی های خود را در جامعه نشان دهند.

انسیه خزعلی ادامه داد: در سطح جامعه لازم است تا جایگاه زنان به رسمیت شناخته شود تا امکان بروز توانمندی های آنها فراهم شود.

وی با اشاره به تکریم و منزلت ویژه حضرت زهرا(س) توسط رسول گرامی اسلام، ابراز داشت: اگر زن در جامعه مورد تحقیر قرار بگیرد آن جامعه از آسیب های مختلف در امان نخواهد بود.

خزعلی یادآور شد: حضرت زهرا (س) نمونه یک زن الگوی اسلامی است که در کنار ایستادگی در برابر ظلم و دفاع از حق، جامعه خود را نیز به سمت رستگاری هدایت می کرد.

وی با اشاره به مساله عدالت جنسیتی، اظهار داشت: در عدالت جنسیتی مساله مهم قرارگیری هر چیزی در جای خود است و به همین منظور معنای عدالت در نگاه ما عدالتی فراگیری است که خانواده، زن، کودک و مرد را در بر بگیرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خزعلی: زنان با حفظ حجاب توانمندی های خود را نشان دهند

خزعلی: زنان با حفظ حجاب توانمندی های خود را نشان دهند