مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 10:552021-11-01سياسي

تخریب 4 بنای غیر مجاز در اراضی کشاورزی تاکستان  


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تاکستان از تخریب و قلع و قمع 4بنای غیر مجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، حشمت الله رحمانی اظهار کرد: با تخریب 4 بنای غیر مجاز در اراضی کشاورزی تاکستان سه هزار و 500 متر مربع از اراضی کشاورزی که به صورت بنا و دیوار کشی درآمده بود، به حالت قبل بازگشت.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تاکستان با بیان اینکه تخریب های صورت گرفته با حضور نماینده دادستانی و نیروی انتظامی شهرستان انجام شد، خاطرنشان کرد: دو مورد از این تخریب ها در راستای اجرای تبصره 2 ماده 10 و دو مورد نیز اجرای احکام قطعیت یافته قضایی بوده است.

رحمانی بر حفظ اراضی کشاورزی در مقابل دست اندازی افراد سودجو تاکید کرد و یادآور شد: متأسفانه سودجویان زمین با هدف کسب منافع شخصی و بدون توجه به ارزش ذاتی اراضی کشاورزی در حفظ امنیت غذایی جامعه با ساخت و سازهای غیرمجاز در تلاش برای ایجاد ارزش افزوده کاذب هستند که مجموعه جهاد کشاورزی با تمام توان خود در مقابل اینگونه سودجویی ها ایستاده است.

وی از کشاورزان و باغداران خواست تا هرگونه تغییر کاربری در اراضی کشاورزی را به سامانه تلفنی 131 اعلام کنند تا به سرعت به موضوع رسیدگی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب 4 بنای غیر مجاز در اراضی کشاورزی تاکستان  

تخریب 4 بنای غیر مجاز در اراضی کشاورزی تاکستان