مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 09:102021-11-01اقتصادي

401 کلاس کرمانشاه در انتظار تجهیز سیستم گرمایشی استاندارد


مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه گفت: به دلیل کمبود اعتبارات 401 کلاس درس استان کرمانشاه در انتظار تجهیز سیستم گرمایشی استاندارد هستند.

- اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما و احتمال بازگشایی مدارس از آذر ماه در حال حاضر بیش از 95 درصد کلاس های درس به سیستم گرمایشی استاندارد مجهز هستند.

وی با اشاره به استاندارهای سیستم گرمایشی مدارس، افزود: برای استاندارد سازی سیستم گرمایشی مدارس باید از سیستم های حرارت مرکزی شامل موتورخانه، پکیج زمینی، پکیج دیواری و یا بخاری های هرمتیک هوشمند گازی و یا از بخاری های برقی تابشی و یا رادیاتور برقی استفاده شود.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه تصریح کرد: در حال حاضر از مجموع سه هزار و 332 فضای آموزشی استان کرمانشاه تعداد 2 هزار و 931 فضای آموزشی به سیستم گرمایشی استاندارد مجهز گردیده است.

نظری ادامه داد: همچنین راه اندازی سیستم گرمایشی در 401 مدرسه نیز با پیشرفت 70 درصدی همراه بوده که در صورت تأمین اعتبار عملیات اجرای آنها به اتمام خواهد رسید و بیشتر این مدارس مدارس یک و 2 کلاسه در مناطق روستایی فاقد گازکشی هستند.

وی بیان کرد: در سال 1399 هشت میلیارد تومان اعتبار جهت استاندارد سازی سیستم گرمایشی مدارس استان کرمانشاه هزینه شده است اما در سال 1400 تاکنون اعتباری تخصیص نیافت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

401 کلاس کرمانشاه در انتظار تجهیز سیستم گرمایشی استاندارد

401 کلاس کرمانشاه در انتظار تجهیز سیستم گرمایشی استاندارد