مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 06:352021-11-01سياسي

33 پرونده قتل عمد در همدان به سازش منجر شد


رییس کل دادگستری استان همدان از سازش 33 فقره قتل عمد در استان طی مدت 26 ماه در ستاد تالیف قلوب خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محمدرضا عدالتخواه صبح امروز در نشست با هیأت عالی اعزامی ناجا به استان اظهار کرد: از فرمانده ناجا به منظور توجه ویژه  او مبنی بر دستور اعزام یک تیم کارشناسی از مرکز برای بررسی ابعاد و آثار طرح معتذرین که در  کلانتری ها و پاسگاه های سطح استان در حال اجراست قدردانی می کنم.

وی در تبیین و تشریح این طرح اعلام کرد: یکی از کمیته های معین ستاد تألیف قلوب استان، کمیته معتذرین است که با هدف تشویق و ارشاد متهمین و مجرمین به عذرخواهی از شاکیان در پرونده های کیفری تشکیل شده است.

رییس کل دادگستری استان همدان افزود: این طرح در سه بخش؛ ابتدا در مهرماه سال 99 در مجموعه قضایی استان و در مرحله دوم در دی ماه همان سال در نیروی انتظامی استان و در نهایت در زندان های استان اجرا شد و هم اکنون به نحو سازمان یافته در حال اجراست.

  وی تصریح کرد: تاکنون بسیاری از متهمین و شاکیان از طرح معتذرین استقبال کرده اند، که به طور عمده پرونده های مربوطه با صلح وسازش مختومه شده است.

عدالتخواه عنوان کرد: آن تعداد که با عدم پذیرش عذرخواهی از سوی شاکیان در پروسه دادرسی قرار می گیرد، برای فرد معتذر نادم موجب برخورداری از تخفیف مجازات،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

33 پرونده قتل عمد در همدان به سازش منجر شد

33 پرونده قتل عمد در همدان به سازش منجر شد