مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 05:252021-11-01اقتصادي

دلخوش: بازار ارز از سوی دستگاه های اجرایی و نظارتی کنترل شود


سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس درخصوص نوسانات قیمت ارز و فعالیت دلالان در این بازار تاکید کرد: در قانون نقصی وجود ندارد و دستگاه های اجرایی و نظارتی باید پیگیر این حوزه باشند.

- سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس درخصوص نوسانات قیمت ارز و فعالیت دلالان در این بازار تاکید کرد: در قانون نقصی وجود ندارد و دستگاه های اجرایی و نظارتی باید پیگیر این حوزه باشند.

سیدکاظم دلخوش در گفت وگو با ایسنا درباره فعالیت دلالان بازار ارز و نوساناتی که این دست از فعالیت ها در قیمت ارز ایجاد می کند، گفت: این مسئله موضوع بسیار مهمی است که دولت و دستگاه های نظارتی این حوزه باید پیگیری لازم را نسبت به آن داشته باشند، من معتقدم که آیین نامه های نظارتی و کنترل بازار باید به خوبی اجرایی شود تا ما شاهد فعالیت های ارزی در چارچوب قانون باشیم.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس افزود: قانون گذار قانونی کامل و جامع تدوین کرده و دست نهادهای نظارتی را برای کنترل بازار ارز و نظارت بر فعالیت های ارزی و اقتصادی باز گذاشته است، بر همین اساس معتقدیم دستگاه های نظارتی متولی این حوزه باید به این حوزه ورود کنند، اما به هرشکل این موضوع باید پیگیری شود و نقص کار مشخص شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلخوش: بازار ارز از سوی دستگاه های اجرایی و نظارتی کنترل شود

دلخوش: بازار ارز از سوی دستگاه های اجرایی و نظارتی کنترل شود