مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 19:452021-10-31اجتماعي

بازگشت فرشتگان از یک قدمی مرگ


گودبرداری غیر اصولی یک قطعه زمین در مجاورت مدرسه ای ابتدایی در علی آباد کتول منجر به ریزش دیوار مدرسه و زیر آوار ماندن 11 دانش آموز و 4 خانم معلم شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، صبح شنبه 8 آبان دانش آموزان دختر پایه اول مدرسه غیرانتفاعی فرشتگان سر کلاس حاضر شدند تا طبق برنامه هفتگی که تشکیل کلاس برای آموزش حضوری بود در مدرسه حاضر باشند.

حدود ساعت 9 و نیم صبح وقتی بچه ها سر کلاس نشسته و در سکوت و آرامش به صحبت های خانم معلم گوش می کردند ناگهان زمین زیر پایشان به لرزه درآمد و صدای غرش وحشتناکی در فضا پیچید نگاه های وحشت زده بچه ها به خانم معلم خیره مانده بود که در یک چشم بر هم زدن دیوار کلاس روی سر بچه ها و خانم معلم آوار شد.

کسی نمی دانست چه اتفاقی رخ داده که زمین و زمان اینگونه در هم پیچیده است.

خانم مدیر و مربی ها که در قسمت دیگر ساختمان بودند با مشاهده این صحنه هولناک بلافاصله با اورژانس، آتش نشانی و هلال احمر تماس گرفته و درخواست کمک کردند.

دقایقی بعد امدادگران با کمک مردم و پدر و مادر بچه ها که سراسیمه خود را به مدرسه رسانده بودند شروع به کنار زدن خاک و سنگ و چوب کرده و یکی یکی پیکر خاک آلود و مجروح دختربچه ها را بیرون کشیده و با آمبولانس به بیمارستان منتقل کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت فرشتگان از یک قدمی مرگ

بازگشت فرشتگان از یک قدمی مرگ