مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 16:052021-10-31ورزشي

گل محمدی: تیم اراک یک دست و پدیده لیگ برتر بوده است


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: تیم اراک یک دست و پدیده لیگ برتر بوده است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، یحیی گلمحمدی امشب در نشست خبری پیش از دیدار با آلومینیوم اراک اظهار کرد: بسیار خوشحالم از اینکه به شهر باصفای اراک آمدیم و از استقبال گرم همه هواداران تشکر می کنم و از دیدن آنها خوشحال شدیم.

وی افزود: هفته سوم با توجه به شرایط جدول، بازی فردا حساسیت زیادی  دارد.

 سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران  بیان کرد: آلومینیوم اراک یک تیم دونده، یک دست و پدیده لیگ برتر است، مشخص است که با این تیم خوب کار شده و از نظر تیمی شرایط خوبی دارند،  از نظر فیزیکی و دوندگی تیم خوبی است.

گل محمدی افزود: بازی کردن در اراک برای همه تیم ها مشکل ساز است، دیدار سختی داریم، با تمام تمرکز باید مقابل این تیم بازی کنیم، مهم است که بتوانیم بازی را خوب مدیریت کنیم، باید به بازی سرعت دهیم، زمین چمن هم شرایط خوبی دارد امیدواریم بازی خوبی شاهد باشیم و کسانی که بازی می بینند لذت ببرند.

وی ادامه داد: امید است بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم، هدف گرفتن سه امتیاز است و باید مبارزه کنیم برای گرفتن این سه امتیاز.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: مشکل صدور مجوز حرفه ای برای باشگاه های ایرانی حل شد، بیشترین مشکلات ما مالی است، 100 میلیارد از AFC طلب داری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گل محمدی: تیم اراک یک دست و پدیده لیگ برتر بوده است

گل محمدی: تیم اراک یک دست و پدیده لیگ برتر بوده است