مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 11:252021-10-31بين الملل

فلسطین نشست فوری کمیته چهارجانبه صلح را خواستار شد


وزارت خارجه فلسطین امروز (یکشنبه) از کمیته چهارجانبه صلح خاورمیانه خواست برای نجات راه حل دوکشوری نشستی فوری در سطح وزرا برگزار کند.

- وزارت خارجه فلسطین امروز (یکشنبه) از کمیته چهارجانبه صلح خاورمیانه خواست برای نجات راه حل دوکشوری نشستی فوری در سطح وزرا برگزار کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه ای القدس العربی، وزارت خارجه فلسطین امروز در بیانیه ای مطبوعاتی اعلام کرد: کمیته چهارجانبه صلح باید به سرعت نشستی برگزار کند که به توافق درباره برگزاری کنفرانس بین المللی صلح منجر و از آن کنفرانس نیز مذاکراتی مستقیم، واقعی و مفید میان دو طرف فلسطینی و اسراییلی با نظارت بین المللی و چند جانبه بر اساس اصول بین المللی صلح آغاز شود که در یک سقف زمانی مشخص و روشن به اتمام اشغالگری اسراییل در کشور فلسطین ختم گردد.

این وزارتخانه در بیانیه خود رژیم صهیونیستی را متهم کرد به این که با تشدید و گسترش شهرک سازی ها به دنبال گسترش مستعمره های خود و مصادره هر چه بیشتر اراضی فلسطینی ها با هدف نابودی هر فرصتی برای اجرای اصل راه حل دوکشوری است.

وزارت خارجه فلسطین در ادامه تاکید کرد: این واقعیت بار دیگر با گزارش جنبش اسراییلی صلح اکنون نمایان شد، طبق آماری که در این گزارش ارائه شده، کابینه نفتالی بنت در واقع کابینه مقدماتی برای ال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلسطین نشست فوری کمیته چهارجانبه صلح را خواستار شد

فلسطین نشست فوری کمیته چهارجانبه صلح را خواستار شد