مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 11:002021-10-31اقتصادي

نیمه نخست سال جاری 100 هزار مرسوله پستی وارد گناباد شد


رییس اداره پست گناباد از افزایش چشمگیر مرسولات پستی در یک سال و نیم اخیر در شهرستان گناباد خبر داد و گفت: با شیوع ویروس کرونا و شرایطی که به دلیل محدودیت ها ایجاد شد میزان مرسولات پستی کشور و از جمله شهرستان گناباد افزایش چشمگیری داشت به طوری که گاهی اوقات .

- ایسنا/خراسان رضوی رییس اداره پست گناباد از افزایش چشمگیر مرسولات پستی در یک سال و نیم اخیر در شهرستان گناباد خبر داد و گفت: با شیوع ویروس کرونا و شرایطی که به دلیل محدودیت ها ایجاد شد میزان مرسولات پستی کشور و از جمله شهرستان گناباد افزایش چشمگیری داشت به طوری که گاهی اوقات میزان مرسولات تا 3 برابر نیز افزایش داشته است.

حسین ظهوری در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: با شیوع ویروس کرونا و شکل گیری پویش در خانه بمانیم کار شرکت پست در سراسر کشور زیاد شد و در این مدت تعداد مرسولات پستی در گناباد نیز در یک سال و نیم اخیر رشد چشمگیری داشته است.

ظهوری اظهار کرد: در سال 98 تعداد مرسولات پستی که وارد گناباد شده حدود 160 هزار مرسوله بوده است؛ سال 99 تعداد مرسولات پستی به حدود 200 هزار مرسوله رسید و در 6 ماهه نخست سال جاری نیز 100 هزار مرسوله وارد گناباد شده است، همچنین مرسولات صادره از گناباد در سال 98، حدود 74 هزار مرسوله و در سال 99، 111 هزار مرسوله گزارش شده است و در نیمه اول سال جاری نیز حدو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیمه نخست سال جاری 100 هزار مرسوله پستی وارد گناباد شد

نیمه نخست سال جاری 100 هزار مرسوله پستی وارد گناباد شد