مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 09:452021-10-31ورزشي

اولین پیش رویداد صنایع خلاق در اردبیل


به همت مرکز نوآوری و شتابدهی جهاددانشگاهی استان اردبیل، اولین پیش رویداد «صنایع خلاق» با شرکت 25 نفر به صورت مجازی برگزار شد.

- ایسنا/اردبیل به همت مرکز نوآوری و شتابدهی جهاددانشگاهی استان اردبیل، اولین پیش رویداد صنایع خلاق با شرکت 25 نفر به صورت مجازی برگزار شد.

در این وبینار که 9 آبان برگزار شد، دبیر مرکز نوآوری و شتابدهی جهاددانشگاهی استان اردبیل از آمادگی این مرکز برای جذب ایده های فناورانه جوانان به منظور تبدیل به محصول و خدمات خبر داد.

مهران محمدی اظهار کرد: با هدف شناسایی و پرورش ایده های نو و استمرار فعالیت های نوآورانه در حوزه گردشگری و گیاهان دارویی، مرکز نوآوری و شتابدهی با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل و جهاددانشگاهی راه اندازی و توافق نامه آن منعقد شده است تا بتواند در این حوزه موثر عمل نماید.

وی ادامه داد: ایجاد زمینه ورود رشته های مرتبط با حوزه گردشگری و گیاهان دارویی به پژوهش های کاربردی برای حل نیازهای جامعه، ترویج و توسعه فرهنگ نوآوری، حرکت به سمت کارآفرینی مبتنی بر نوآوری، بسترسازی برای ایجاد، گسترش و رشد استارتاپ و کسب و کارهای نوپای دانش محور، ایجاد زمینه کارآفرینی و حمایت از نوآوری کارآفرینان، دانشجویان و جوانان فناور از اهداف مهم این مرکز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین پیش رویداد صنایع خلاق در اردبیل

اولین پیش رویداد صنایع خلاق در اردبیل