مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 08:252021-10-31فرهنگي

پویش «ایرانی، کتاب ایرانی بخوان» راه اندازی شد


در راستای حمایت از نویسندگان ایرانی به تازگی پویشی از سوی رضا فیاضی و نشر آواژ با عنوان «ایرانی، کتاب ایرانی بخوان» راه اندازی شده است.

- در راستای حمایت از نویسندگان ایرانی به تازگی پویشی از سوی رضا فیاضی و نشر آواژ با عنوان ایرانی، کتاب ایرانی بخوان راه اندازی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رضا فیاضی بازیگر نام آشنای تلویزیون و تئاتر که در مقام نویسنده نیز آثار درخور توجهی از وی به چاپ رسیده است، با همکاری نشر آواژ پویشی را با عنوان ایرانی، کتاب ایرانی بخوان راه اندازی کرده که بر اساس آن از مردم خواسته شده تا به حمایت از نویسندگان ایرانی برخیزند.

این پویش از هموطنان میخواهد تا اقدام به خریدن و خواندن کتابهایی کنند که خالقشان ایرانی است.

هدف از این جریان فرهنگی علاوه بر تشویق عمومی به کتابخوانی و توجه به ادبیات بومی، ایجاد انگیزه برای ناشرانی است که آثاری از نویسنده های ایرانی به چاپ میرسانند.

رضا فیاضی در این رابطه گفت: چند سال پیش در حمایت از کالای ایرانی، شعاری با مضمون ایرانی، جنس ایرانی بخر سرداده شد و کم و بیش هم مورد استقبال قرار گرفت.

هموطن عزیزم اکنون کشور ما در بحران رکود کتابخوانی به سر میبرد و تیراژ چاپ کتابهای ایرانی به دویست یا حتی صد جلد رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش «ایرانی، کتاب ایرانی بخوان» راه اندازی شد

پویش «ایرانی، کتاب ایرانی بخوان» راه اندازی شد